بازنشستگي شيطان ، دعايي براي گشايش كارها، شاه كليد
غم عشق
به سمت چپ وراست منحرف نشويد بلكه راه ومقصد خود را بريك سنت وروش روشن به سوي دوستي ما قرار دهيد.(قال الامام المهدي عليه السلام) خواهی که جهان در کف اقبال توباشد /آغاز کسی باش که پایان توباشد

 امام صادق (ع)

 

 

Eblis_Www.Shabhayetanhayi.ir

نشسته بر بساط صبحانه و آرام لقمه برمیداشت
گفتم: ظهر شده، هنوز بساط کار خود را پهن نکرده ای؟

بنی آدم نصف روز خود را بی تو گذرانده اند

شیطان گفت: خود را بازنشسته کرده ام. پیش از موعد
گفتم: به راه عدل و انصاف بازگشته ای یا سنگ بندگی خدا به سینه می زنی؟

Eblis_Www.Shabhayetanhayi.ir

شیطان گفت: من دیگر آن شیطان توانای سابق نیستم.
دیدم انسانها، آنچه را من شبانه به ده ها وسوسه پنهانی انجام میدادم، روزانه به صدها دسیسه آشکارا انجام میدهند.

اینان را به شیطان چه نیاز است؟

شیطان در حالی که بساط خود را برمیچید تا در کناری آرام بخوابد،
زیر لب گفت:

آن روز که خداوند گفت بر آدم و نسل او سجده کن، نمیدانستم که نسل او در زشتی و دروغ و خیانت،
تا کجا میتواند فرا رود، و گرنه در برابر آدم به سجده می رفتم

و میگفتم که : همانا تو خود پدر من 

 

 

فقط او "کافــــی" ست ..

یه دعای بی نظیر

 

این دعا را منتشر کنید و ببینید چطور غم هایتان از بین میرود:


((سبحان الله یا فارِجَ الهَمّ و یا کاشفَ الغَم

فرِّجْ هَمّی و یَسِّرْامری و ارحَمْ ضعفی و قِلةَ حیلتی

و ارزُقنی من حیث لا اَحتَسِبُ یاربّ العامین))

ترجمه:

منزه است خداوندی که بر طرف کننده غم ها است. غم و مشکل من را برطرف کن،

بر ضعف و کمی چاره ام رحم کن و مرا از جایی که گمان نمی کنم روزی ده ای

پروردگار جهانیان.

 

حضرت محمد (ص) فرمودند : هرکس مردم را از این دعا با خبر کند در گرفتاریش

 گشایش پیدا می کني

 

 جوانی نزد شیخ حسنعلی نخودکی آمد و گفت:

سه قفل در زندگی ام وجود دارد و سه کلید از شما میخواهم؛

قفل اول این است که دوست دارم ازدواج سالم داشته باشم؛

قفل دوم ،دوست دارم کارم پر برکت باشد؛

قفل سوم هم دوست دارم عاقبت بخیر شوم.

شیخ نخودکی فرمود:برای قفل اول نماز را اول وقت بخوان.

برای قفل دوم نمازت را اول بخوان.و برای قفل سوم نمازت را اول 

وقت بخوان.

جوان عرض کرد سه قفل با یک کلید؟؟؟!!!!

شیخ نخودکی فرمود:نماز اول وقت شاه کلید است

 

 1391830441915894.jpg (480×330)

 

بیان مرحوم دولابی در منزل مرحوم جعفر آقا

استاد معظم حضرت آیت الله شوشتری (حفظه الله) در کتاب "خرمن معرفت" فرموده اند....

  طنز :وقتی میگن زن شیطون رو هم درس میده!!

زن به شیطان گفت : آیا آن مرد خیاط را می بینی ؟ میتوانی بروی وسوسه اش کنی که همسرش را طلاق دهد ؟
شیطان گفت : آری و این کار بسیار آسان است
پس شیطان به سوی مرد خیاط رفت و به هر طریقی سعی می کرد او را وسوسه کند اما مرد خیاط همسرش را بسیار دوست داشت و اصلا به طلاق فکر هم نمی کرد
پس شیطان برگشت و به شکست خود در مقابل مرد خیاط اعتراف کرد
سپس زن گفت : اکنون آنچه اتفاق می افتد ببین و تماشا کن
زن به طرف مرد خیاط رفت و به او گفت :
چند متری از این پارچه ی زیبا میخواهم پسرم میخواهد آن را به معشوقه اش هدیه دهد پس خیاط پارچه را به زن داد. سپس آن زن رفت به خانه مرد خیاط و در زد و زن خیاط در را باز کرد وآن زن به او گفت : اگر ممکن است میخواهم وارد خانه تان شوم برای ادای نماز ، و زن خیاط گفت :بفرمایید،خوش آمدید
و آن زن پس از آنکه نمازش تمام شد آن پارچه را پشت در اتاق گذاشت بدون آنکه زن خیاط متوجه شود و سپس از خانه خارج شد و هنگامی که مرد خیاط به خانه برگشت آن پارچه را دید و فورا داستان آن زن و معشوقه ی پسرش را به یاد آورد و همسرش را همان موقع طلاق داد
سپس شیطان گفت : اکنون من به کید و مکر زنان اعتراف می کنم
و آن زن گفت :کمی صبر کن
نظرت چیست اگر مرد خیاط و همسرش را به همدیگر بازگردانم؟؟؟!!!
شیطان با تعجب گفت : چگونه ؟؟؟
آن زن روز بعدش رفت پیش خیاط و به او گفت
همان پارچه ی زیبایی را که دیروز از شما خریدم یکی دیگر میخواهم برای اینکه دیروز رفتم به خانه ی یک زنی محترم برای ادای نمازو آن پارچه را آنجا فراموش کردم و خجالت کشیدم دوباره بروم و پارچه را از او بگیرم و اینجا مرد خیاط رفت و از همسرش عذرخواهی کرد و او را برگرداند به خانه اش.
و الان شیطان در بیمارستان روانی به سر میبرد!!

 



نظرات شما عزیزان:

darya
ساعت13:22---12 مرداد 1394
سلام-خیلی خوب یعنی عالی بود...به منم سر بزن
پاسخ: با سلام موفق باشی از شما هم خیلی خیلی خوب بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 1 شهريور 1393برچسب:مذهبي دعاهاي خاص نماز, :: 10:46 :: نويسنده : علی فریوریگانه

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید (به ياد تمام پدر ومادران آسماني) اميدوارم تمام آرزوهايتان برآورده شود اهل آسمان وزمين به خاطرظهور او خوشحال مي شوند پرندگان هوا وماهيان دريا باظهور اوشادي مي كنند( امام صادق عليه السلام) نَبِّئْ عِبَادِی أَنِّی أَنَا الْغَفُــورُ الرَّحِـــیمُ ـــــــــ ــــــــــ و مـــن . . . هنــــوز و تا همیشــه به همین یک آیــه دلخــوشــــم: ـــــــــــ ـــــــــ " بندگانم را آگاه کن که من بخشندهی مهــــربانم ! "
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان غم عشق و آدرس ali2014.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 48
بازدید کل : 144572
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1


قالب وبلاگ
چت روم





.

.

احاديث طالع بيني
بالا ابزار پرش به بالا ذكر ايام

نمايش تلويزيون آب و هوا Untitled Document

فال حافظ آنلاین

فال حافظ

کداهنگ برای وبلاگ

آچار همه کاره اسنپ گریپ snap n grip پاور بانک 

زیباوب|مرجع طراحی رایگان
داستان روزانه

.

.

NEWS


NEWS

.

.

GET_KOD_Tools

http://hamsafar.loxblog.com/ http://k-love-h.loxblog.com/ saba2015.LXB.ir